Välkommen till min foto blogg!
Här kommer jag lägga upp mina bilder jag har tagit.
En liten varning bara, jag är en amatörfotograf och inget annat. Jag fotografera för jag tycker det är kul.


fredag 27 maj 2011

Har varit hos Toffel Bengtsson och hämtat mina nya handgjorda träskor

SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC

Här håller han på med mina hela naturella träskor


SONY DSC
SONY DSC

Här är läder mallarna


SONY DSC

Han skriver alla måtten och namn. De är special gjorde för mina fötter


SONY DSC

Detta är mammas gamla träskor som behövdes fixas


SONY DSC

Olika modeller på sandaler, han har nu också börjat göra högklackade träskor


SONY DSC

Detta är hans dotters träskor när hon va liten, visst är de söta?


SONY DSC

Här står jag, nu fixar han mina sandaler


SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC

Visst är mina sandaler söta?

Älskar mina träskor och de är otroligt sköna att gå i, kan inte gå i vanliga träskor längre. Synd att han är ensam i Sverige om inte i världen på att göra fotriktiga träskor. Han har kunder från hela världen. Så vi hoppas att han lever i massor med år till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va cooolt & så fina/Kram Kram

Lowan sa...

Jävlar vad coolt med handgjorda träskor :O Såg riktigt sköna ut också.

Tina sa...

Tack till er båda, de är otroligt sköna