Välkommen till min foto blogg!
Här kommer jag lägga upp mina bilder jag har tagit.
En liten varning bara, jag är en amatörfotograf och inget annat. Jag fotografera för jag tycker det är kul.


lördag 24 september 2011

Var i skogen igen

SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
Nu ser hon Pontiac

SONY DSC
SONY DSC
Pontiac tycker hon är jätte jobbig och lite otäck.

SONY DSC
Sprang upp på ett berg så Monni inte kunde följa efter. Han är så fjantig.

SONY DSC
Ligger på mattes ben
SONY DSC
SONY DSC
Sedan kom hon till mig.
SONY DSC
Jag la henne i korgen för hon var helt slut. Hon hade ju varit i skogen igår oxå. Hon är ju bara 9 veckor gammal.
SONY DSC

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart...
Tack sååå ♥-ligt för "Skogspromenaden"
Ha en gooer Lörda'kväll/Kraaaaaam

Tina sa...

Detsamma till dig och din Micke/Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam